Tema: Re: apie stabdziu cilndriukus
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-17 17:56:14
efiksai, su asmenishkumais eik nahui. achiu. 

-- 
Dainius


"FX" <kanka@news.lt> wrote in message news:gpoese$ijp$1@trimpas.omnitel.net...
>O ka po keliu postu butum papasakojes apie daugiasvirte ka nors? Mes juk 
> taremes shneketi tik apie stabdzhius ar jau pamirshai Dainiushai?
> 
> FX
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:gpoef4$i10$1@trimpas.omnitel.net...
>> ble....nu negi buvo sunku palaukt dar bent kelis postus? :)
>>
>> btw, stumoklio plotui, ne kalades :)
>>
>> -- 
>> Dainius
>>
>>
>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nu blet jus pavarote. Abu.
>>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne 
>>> cilindriukams.
>>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del 
>>> patikimumo
>>> ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu senoves 
>>> pas
>>> mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu neizvelgia''.
>>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o
>>> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, 
>>> stabdzius
>>> lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- stabdziu
>>> pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis skyscio kiekis 
>>> ir
>>> didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma greiciau issisklaido.
>>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus pasimeta
>>> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW
>>> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas
>>> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu???
>>>
>>>
>>> Jaegermeister
>>>
>>>
>>>
>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma?
>>>>
>>>> FX
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas?
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Dainius
>>>>>
>>>>>
>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes
>>>>>> pistelejus
>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu skirsis
>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose...
>>>>>>
>>>>>> FX
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :).
>>>>>>>
>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe?
>>>>>>>
>>>>>>> -- 
>>>>>>> Dainius
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> OK
>>>>>>>>
>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta paty
>>>>>>>> kelia
>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo 
>>>>>>>> ploto
>>>>>>>> su
>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta
>>>>>>>> shiluma
>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia vienodai?
>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas
>>>>>>>> shilumos
>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu.
>>>>>>>>
>>>>>>>> FX
>>>>>>
>>>>
>>>
>>> 
>