Tema: Re: apie stabdziu cilndriukus
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-03-17 17:03:17
Nu blet jus pavarote. Abu.
Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne cilindriukams.
Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del patikimumo 
ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu senoves pas 
mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu neizvelgia''.
''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o 
suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, stabdzius 
lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- stabdziu 
pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis skyscio kiekis ir 
didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma greiciau issisklaido.
Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus pasimeta 
visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW 
inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas 
jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu???


Jaegermeister



"FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net...
>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma?
>
> FX
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net...
>> kodel tu galvoji, kad skirtingas?
>>
>> -- 
>> Dainius
>>
>>
>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes 
>>> pistelejus
>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu skirsis
>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose...
>>>
>>> FX
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :).
>>>>
>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe?
>>>>
>>>> -- 
>>>> Dainius
>>>>
>>>>
>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> OK
>>>>>
>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta paty 
>>>>> kelia
>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo ploto 
>>>>> su
>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta
>>>>> shiluma
>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia vienodai?
>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas 
>>>>> shilumos
>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu.
>>>>>
>>>>> FX
>>>
>