Tema: Re: apie stabdziu cilndriukus
Autorius: Arnas
Data: 2009-03-17 22:54:39
o tu desi lamborghini stabdzhius?

"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:gpp1ff$aup$1@trimpas.omnitel.net...
> ne cia tas kur evo 400+aj kaciargoje atpiso..
> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
> news:gpp11t$afl$1@trimpas.omnitel.net...
>> cia tas kury astra atpiso?
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gpp0u1$aap$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Neteko apie stabdziu ecu programavima. Tiesiog keicia juos zmones i 
>>> kitus. Va vienas draugas i guoli gallardo sudejo, tik nezinau kam :)
>>>
>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>> news:gpp05s$99t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tuti, koks skirtumas ka tu buvai pasakes, negi galvoji, kad tavo postus 
>>>> skaitau, geriau buk zmogus pasakyk ar esi girdejes ka nors apie 
>>>> stabdziu programini patiuninima. ABS blokas ir kita stabdziu 
>>>> elektronika programuojasi?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gpok9b$q3b$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai apie dvieju suportu privalumus jau buvau pasakes sios diskusijos 
>>>>> pradzioje. Tik daznais atvejais, supportus daro kelis, butent tam, kad 
>>>>> ant dideliu disku kuo daugiau butu ploto isnaudojama...
>>>>>
>>>>> O bmw tai ka paskaiciavo, kad geriau +30mm diametro diskus imesti, 
>>>>> nei, kad vargti su stabdziais. Mazdaug vistiek gi tuos septintus bmw 
>>>>> kai vairuoja stabdziu geru nereikia.
>>>>>
>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>>>> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Nu blet jus pavarote. Abu.
>>>>>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne 
>>>>>> cilindriukams.
>>>>>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del 
>>>>>> patikimumo ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo 
>>>>>> senu senoves pas mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu 
>>>>>> privalumu neizvelgia''.
>>>>>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, 
>>>>>> o suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, 
>>>>>> stabdzius lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as 
>>>>>> dabar- stabdziu pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad 
>>>>>> mazesnis skyscio kiekis ir didesnis metalo reiskia tai, kad 
>>>>>> st.skyscio siluma greiciau issisklaido.
>>>>>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus 
>>>>>> pasimeta visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O 
>>>>>> jei BMW inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta 
>>>>>> , tai kas jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu???
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Jaegermeister
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma?
>>>>>>>
>>>>>>> FX
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas?
>>>>>>>>
>>>>>>>> -- 
>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes 
>>>>>>>>> pistelejus
>>>>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu 
>>>>>>>>> skirsis
>>>>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :).
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> OK
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta 
>>>>>>>>>>> paty kelia
>>>>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo 
>>>>>>>>>>> ploto su
>>>>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda 
>>>>>>>>>>> ta
>>>>>>>>>>> shiluma
>>>>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia 
>>>>>>>>>>> vienodai?
>>>>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas 
>>>>>>>>>>> shilumos
>>>>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>