o tu desi lamborghini stabdzhius? "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gpp1ff$aup$1@trimpas.omnitel.net... > ne cia tas kur evo 400+aj kaciargoje atpiso.. > "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message > news:gpp11t$afl$1@trimpas.omnitel.net... >> cia tas kury astra atpiso? >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gpp0u1$aap$1@trimpas.omnitel.net... >>> Neteko apie stabdziu ecu programavima. Tiesiog keicia juos zmones i >>> kitus. Va vienas draugas i guoli gallardo sudejo, tik nezinau kam :) >>> >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:gpp05s$99t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tuti, koks skirtumas ka tu buvai pasakes, negi galvoji, kad tavo postus >>>> skaitau, geriau buk zmogus pasakyk ar esi girdejes ka nors apie >>>> stabdziu programini patiuninima. ABS blokas ir kita stabdziu >>>> elektronika programuojasi? >>>> >>>> >>>> >>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gpok9b$q3b$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai apie dvieju suportu privalumus jau buvau pasakes sios diskusijos >>>>> pradzioje. Tik daznais atvejais, supportus daro kelis, butent tam, kad >>>>> ant dideliu disku kuo daugiau butu ploto isnaudojama... >>>>> >>>>> O bmw tai ka paskaiciavo, kad geriau +30mm diametro diskus imesti, >>>>> nei, kad vargti su stabdziais. Mazdaug vistiek gi tuos septintus bmw >>>>> kai vairuoja stabdziu geru nereikia. >>>>> >>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nu blet jus pavarote. Abu. >>>>>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne >>>>>> cilindriukams. >>>>>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del >>>>>> patikimumo ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo >>>>>> senu senoves pas mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu >>>>>> privalumu neizvelgia''. >>>>>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, >>>>>> o suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, >>>>>> stabdzius lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as >>>>>> dabar- stabdziu pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad >>>>>> mazesnis skyscio kiekis ir didesnis metalo reiskia tai, kad >>>>>> st.skyscio siluma greiciau issisklaido. >>>>>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus >>>>>> pasimeta visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O >>>>>> jei BMW inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta >>>>>> , tai kas jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu??? >>>>>> >>>>>> >>>>>> Jaegermeister >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma? >>>>>>> >>>>>>> FX >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas? >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> Dainius >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes >>>>>>>>> pistelejus >>>>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu >>>>>>>>> skirsis >>>>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose... >>>>>>>>> >>>>>>>>> FX >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :). >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> Dainius >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> OK >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta >>>>>>>>>>> paty kelia >>>>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo >>>>>>>>>>> ploto su >>>>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda >>>>>>>>>>> ta >>>>>>>>>>> shiluma >>>>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia >>>>>>>>>>> vienodai? >>>>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas >>>>>>>>>>> shilumos >>>>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> FX >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >