Tema: Re: apie stabdziu cilndriukus
Autorius: Tutis
Data: 2009-03-17 21:15:44
Ne nu siaip, aisku tai turi itakos, bet nu juokinga, kad tu bandai cia 
pedalo ilgi ivelti ir pasirodyti kaip mechanikos genijus :))

O kaip stabdziai veikia, tai tu pats neisivaizduoji, tik bandai cia primest 
isivaizduojanti. Jeigu tau nera skirtumo tarp 2 kaladelemis veikiamo disko, 
ar tarp 4 kur dvigubai didesnis plotas dirba. Na zinai, apmaudu.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:gposds$4lg$1@trimpas.omnitel.net...
> nu va. Dar ble vienas neisivaizduojantis kaip stabdzhiai veikia, bet 
> diskusijoj besipleshantis makes kaip rimtas vyras....
>
> -- 
> Dainius
>
>
> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:gporfp$3d2$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pedalo ilgio :)) O nuo pozicijos pedalo nepriklauso ?
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>> news:gpoo68$uua$1@trimpas.omnitel.net...
>>> shiaip tai nuo visko priklauso jei jau taip. Pradedant pedalo ilgiu ir
>>> baigiant kalades plotu bei kokiu atstumu nuo disko centro ji padeta. 
>>> Hau.
>>>
>>> -- 
>>> Dainius
>>>
>>>
>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message
>>> news:gpokcr$q7d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Stabdymas priklauso tikrai ne nuo stumoklio ploto, o nuo kaladeles ir
>>>> disko
>>>> kontaktinio ploto. Stumoklis tik turi blokuoti rata galeti ir viskas.
>>>>
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>> news:gpoef4$i10$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> ble....nu negi buvo sunku palaukt dar bent kelis postus? :)
>>>>>
>>>>> btw, stumoklio plotui, ne kalades :)
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Dainius
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message
>>>>> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Nu blet jus pavarote. Abu.
>>>>>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne
>>>>>> cilindriukams.
>>>>>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del
>>>>>> patikimumo
>>>>>> ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu 
>>>>>> senoves
>>>>>> pas
>>>>>> mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu neizvelgia''.
>>>>>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, 
>>>>>> o
>>>>>> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau,
>>>>>> stabdzius
>>>>>> lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- 
>>>>>> stabdziu
>>>>>> pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis skyscio
>>>>>> kiekis
>>>>>> ir
>>>>>> didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma greiciau
>>>>>> issisklaido.
>>>>>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus
>>>>>> pasimeta
>>>>>> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW
>>>>>> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai 
>>>>>> kas
>>>>>> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu???
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Jaegermeister
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma?
>>>>>>>
>>>>>>> FX
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas?
>>>>>>>>
>>>>>>>> -- 
>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes
>>>>>>>>> pistelejus
>>>>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu
>>>>>>>>> skirsis
>>>>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :).
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> OK
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta
>>>>>>>>>>> paty
>>>>>>>>>>> kelia
>>>>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo
>>>>>>>>>>> ploto
>>>>>>>>>>> su
>>>>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda 
>>>>>>>>>>> ta
>>>>>>>>>>> shiluma
>>>>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia
>>>>>>>>>>> vienodai?
>>>>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas
>>>>>>>>>>> shilumos
>>>>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>