Ne nu siaip, aisku tai turi itakos, bet nu juokinga, kad tu bandai cia pedalo ilgi ivelti ir pasirodyti kaip mechanikos genijus :)) O kaip stabdziai veikia, tai tu pats neisivaizduoji, tik bandai cia primest isivaizduojanti. Jeigu tau nera skirtumo tarp 2 kaladelemis veikiamo disko, ar tarp 4 kur dvigubai didesnis plotas dirba. Na zinai, apmaudu. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gposds$4lg$1@trimpas.omnitel.net... > nu va. Dar ble vienas neisivaizduojantis kaip stabdzhiai veikia, bet > diskusijoj besipleshantis makes kaip rimtas vyras.... > > -- > Dainius > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gporfp$3d2$1@trimpas.omnitel.net... >> Pedalo ilgio :)) O nuo pozicijos pedalo nepriklauso ? >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gpoo68$uua$1@trimpas.omnitel.net... >>> shiaip tai nuo visko priklauso jei jau taip. Pradedant pedalo ilgiu ir >>> baigiant kalades plotu bei kokiu atstumu nuo disko centro ji padeta. >>> Hau. >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:gpokcr$q7d$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Stabdymas priklauso tikrai ne nuo stumoklio ploto, o nuo kaladeles ir >>>> disko >>>> kontaktinio ploto. Stumoklis tik turi blokuoti rata galeti ir viskas. >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gpoef4$i10$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ble....nu negi buvo sunku palaukt dar bent kelis postus? :) >>>>> >>>>> btw, stumoklio plotui, ne kalades :) >>>>> >>>>> -- >>>>> Dainius >>>>> >>>>> >>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nu blet jus pavarote. Abu. >>>>>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne >>>>>> cilindriukams. >>>>>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del >>>>>> patikimumo >>>>>> ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu >>>>>> senoves >>>>>> pas >>>>>> mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu neizvelgia''. >>>>>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, >>>>>> o >>>>>> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, >>>>>> stabdzius >>>>>> lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- >>>>>> stabdziu >>>>>> pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis skyscio >>>>>> kiekis >>>>>> ir >>>>>> didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma greiciau >>>>>> issisklaido. >>>>>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus >>>>>> pasimeta >>>>>> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW >>>>>> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai >>>>>> kas >>>>>> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu??? >>>>>> >>>>>> >>>>>> Jaegermeister >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma? >>>>>>> >>>>>>> FX >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas? >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> Dainius >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes >>>>>>>>> pistelejus >>>>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu >>>>>>>>> skirsis >>>>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose... >>>>>>>>> >>>>>>>>> FX >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :). >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> Dainius >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> OK >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta >>>>>>>>>>> paty >>>>>>>>>>> kelia >>>>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo >>>>>>>>>>> ploto >>>>>>>>>>> su >>>>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda >>>>>>>>>>> ta >>>>>>>>>>> shiluma >>>>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia >>>>>>>>>>> vienodai? >>>>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas >>>>>>>>>>> shilumos >>>>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> FX >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>