O ka po keliu postu butum papasakojes apie daugiasvirte ka nors? Mes juk taremes shneketi tik apie stabdzhius ar jau pamirshai Dainiushai? FX "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gpoef4$i10$1@trimpas.omnitel.net... > ble....nu negi buvo sunku palaukt dar bent kelis postus? :) > > btw, stumoklio plotui, ne kalades :) > > -- > Dainius > > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu blet jus pavarote. Abu. >> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne >> cilindriukams. >> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del >> patikimumo >> ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu senoves >> pas >> mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu neizvelgia''. >> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o >> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, >> stabdzius >> lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- stabdziu >> pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis skyscio kiekis >> ir >> didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma greiciau issisklaido. >> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus pasimeta >> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW >> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas >> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu??? >> >> >> Jaegermeister >> >> >> >> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net... >>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma? >>> >>> FX >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas? >>>> >>>> -- >>>> Dainius >>>> >>>> >>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes >>>>> pistelejus >>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu skirsis >>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose... >>>>> >>>>> FX >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :). >>>>>> >>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Dainius >>>>>> >>>>>> >>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> OK >>>>>>> >>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta paty >>>>>>> kelia >>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo >>>>>>> ploto >>>>>>> su >>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta >>>>>>> shiluma >>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia vienodai? >>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas >>>>>>> shilumos >>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu. >>>>>>> >>>>>>> FX >>>>> >>> >> >>