Tema: Re: apie stabdziu cilndriukus
Autorius: FX
Data: 2009-03-17 17:16:30
O ka po keliu postu butum papasakojes apie daugiasvirte ka nors? Mes juk 
taremes shneketi tik apie stabdzhius ar jau pamirshai Dainiushai?

FX

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:gpoef4$i10$1@trimpas.omnitel.net...
> ble....nu negi buvo sunku palaukt dar bent kelis postus? :)
>
> btw, stumoklio plotui, ne kalades :)
>
> -- 
> Dainius
>
>
> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu blet jus pavarote. Abu.
>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne 
>> cilindriukams.
>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del 
>> patikimumo
>> ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu senoves 
>> pas
>> mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu neizvelgia''.
>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o
>> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, 
>> stabdzius
>> lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- stabdziu
>> pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis skyscio kiekis 
>> ir
>> didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma greiciau issisklaido.
>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus pasimeta
>> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW
>> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas
>> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu???
>>
>>
>> Jaegermeister
>>
>>
>>
>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net...
>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma?
>>>
>>> FX
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas?
>>>>
>>>> -- 
>>>> Dainius
>>>>
>>>>
>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes
>>>>> pistelejus
>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu skirsis
>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose...
>>>>>
>>>>> FX
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :).
>>>>>>
>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe?
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> Dainius
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> OK
>>>>>>>
>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta paty
>>>>>>> kelia
>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo 
>>>>>>> ploto
>>>>>>> su
>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta
>>>>>>> shiluma
>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia vienodai?
>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas
>>>>>>> shilumos
>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu.
>>>>>>>
>>>>>>> FX
>>>>>
>>>
>>
>>