Pedalo ilgio :)) O nuo pozicijos pedalo nepriklauso ? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gpoo68$uua$1@trimpas.omnitel.net... > shiaip tai nuo visko priklauso jei jau taip. Pradedant pedalo ilgiu ir > baigiant kalades plotu bei kokiu atstumu nuo disko centro ji padeta. Hau. > > -- > Dainius > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gpokcr$q7d$1@trimpas.omnitel.net... >> Stabdymas priklauso tikrai ne nuo stumoklio ploto, o nuo kaladeles ir >> disko >> kontaktinio ploto. Stumoklis tik turi blokuoti rata galeti ir viskas. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gpoef4$i10$1@trimpas.omnitel.net... >>> ble....nu negi buvo sunku palaukt dar bent kelis postus? :) >>> >>> btw, stumoklio plotui, ne kalades :) >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nu blet jus pavarote. Abu. >>>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne >>>> cilindriukams. >>>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del >>>> patikimumo >>>> ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu senoves >>>> pas >>>> mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu neizvelgia''. >>>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o >>>> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, >>>> stabdzius >>>> lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- stabdziu >>>> pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis skyscio >>>> kiekis >>>> ir >>>> didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma greiciau >>>> issisklaido. >>>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus >>>> pasimeta >>>> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW >>>> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas >>>> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu??? >>>> >>>> >>>> Jaegermeister >>>> >>>> >>>> >>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma? >>>>> >>>>> FX >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Dainius >>>>>> >>>>>> >>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes >>>>>>> pistelejus >>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu >>>>>>> skirsis >>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose... >>>>>>> >>>>>>> FX >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :). >>>>>>>> >>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe? >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> Dainius >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> OK >>>>>>>>> >>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta >>>>>>>>> paty >>>>>>>>> kelia >>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo >>>>>>>>> ploto >>>>>>>>> su >>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta >>>>>>>>> shiluma >>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia >>>>>>>>> vienodai? >>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas >>>>>>>>> shilumos >>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu. >>>>>>>>> >>>>>>>>> FX >>>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>