Tema: Re: apie stabdziu cilndriukus
Autorius: Arnas
Data: 2009-03-17 22:26:37
cia tas kury astra atpiso?

"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:gpp0u1$aap$1@trimpas.omnitel.net...
> Neteko apie stabdziu ecu programavima. Tiesiog keicia juos zmones i kitus. 
> Va vienas draugas i guoli gallardo sudejo, tik nezinau kam :)
>
> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
> news:gpp05s$99t$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tuti, koks skirtumas ka tu buvai pasakes, negi galvoji, kad tavo postus 
>> skaitau, geriau buk zmogus pasakyk ar esi girdejes ka nors apie stabdziu 
>> programini patiuninima. ABS blokas ir kita stabdziu elektronika 
>> programuojasi?
>>
>>
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gpok9b$q3b$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai apie dvieju suportu privalumus jau buvau pasakes sios diskusijos 
>>> pradzioje. Tik daznais atvejais, supportus daro kelis, butent tam, kad 
>>> ant dideliu disku kuo daugiau butu ploto isnaudojama...
>>>
>>> O bmw tai ka paskaiciavo, kad geriau +30mm diametro diskus imesti, nei, 
>>> kad vargti su stabdziais. Mazdaug vistiek gi tuos septintus bmw kai 
>>> vairuoja stabdziu geru nereikia.
>>>
>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Nu blet jus pavarote. Abu.
>>>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne 
>>>> cilindriukams.
>>>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del 
>>>> patikimumo ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo 
>>>> senu senoves pas mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu 
>>>> neizvelgia''.
>>>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o 
>>>> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, 
>>>> stabdzius lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as 
>>>> dabar- stabdziu pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad 
>>>> mazesnis skyscio kiekis ir didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio 
>>>> siluma greiciau issisklaido.
>>>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus 
>>>> pasimeta visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O 
>>>> jei BMW inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , 
>>>> tai kas jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu???
>>>>
>>>>
>>>> Jaegermeister
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma?
>>>>>
>>>>> FX
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas?
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> Dainius
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes 
>>>>>>> pistelejus
>>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu 
>>>>>>> skirsis
>>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose...
>>>>>>>
>>>>>>> FX
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :).
>>>>>>>>
>>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe?
>>>>>>>>
>>>>>>>> -- 
>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> OK
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta 
>>>>>>>>> paty kelia
>>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo 
>>>>>>>>> ploto su
>>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta
>>>>>>>>> shiluma
>>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia 
>>>>>>>>> vienodai?
>>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas 
>>>>>>>>> shilumos
>>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> FX
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>