cia tas kury astra atpiso? "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gpp0u1$aap$1@trimpas.omnitel.net... > Neteko apie stabdziu ecu programavima. Tiesiog keicia juos zmones i kitus. > Va vienas draugas i guoli gallardo sudejo, tik nezinau kam :) > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:gpp05s$99t$1@trimpas.omnitel.net... >> Tuti, koks skirtumas ka tu buvai pasakes, negi galvoji, kad tavo postus >> skaitau, geriau buk zmogus pasakyk ar esi girdejes ka nors apie stabdziu >> programini patiuninima. ABS blokas ir kita stabdziu elektronika >> programuojasi? >> >> >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gpok9b$q3b$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai apie dvieju suportu privalumus jau buvau pasakes sios diskusijos >>> pradzioje. Tik daznais atvejais, supportus daro kelis, butent tam, kad >>> ant dideliu disku kuo daugiau butu ploto isnaudojama... >>> >>> O bmw tai ka paskaiciavo, kad geriau +30mm diametro diskus imesti, nei, >>> kad vargti su stabdziais. Mazdaug vistiek gi tuos septintus bmw kai >>> vairuoja stabdziu geru nereikia. >>> >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nu blet jus pavarote. Abu. >>>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne >>>> cilindriukams. >>>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del >>>> patikimumo ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo >>>> senu senoves pas mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu >>>> neizvelgia''. >>>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o >>>> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, >>>> stabdzius lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as >>>> dabar- stabdziu pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad >>>> mazesnis skyscio kiekis ir didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio >>>> siluma greiciau issisklaido. >>>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus >>>> pasimeta visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O >>>> jei BMW inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , >>>> tai kas jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu??? >>>> >>>> >>>> Jaegermeister >>>> >>>> >>>> >>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma? >>>>> >>>>> FX >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Dainius >>>>>> >>>>>> >>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes >>>>>>> pistelejus >>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu >>>>>>> skirsis >>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose... >>>>>>> >>>>>>> FX >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :). >>>>>>>> >>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe? >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> Dainius >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> OK >>>>>>>>> >>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta >>>>>>>>> paty kelia >>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo >>>>>>>>> ploto su >>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta >>>>>>>>> shiluma >>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia >>>>>>>>> vienodai? >>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas >>>>>>>>> shilumos >>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu. >>>>>>>>> >>>>>>>>> FX >>>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >