Aha ydomiai tu chia pasakei, tipo labai gudrus... o dabar papildoma salyga, vietoj vienos 1,5 karto didesnes kalades yra dvi atskiros su tokiu pachiu pavirshiaus sukibimo plotu ir kas tada vyksta kaip ten su tais prispaudimais ir shiluma??? :)))))))))))))))))) FX "Andrius" <andrius(istrinti)@beer.com> wrote in message news:gpp5hq$f6k$1@trimpas.omnitel.net... > nu taip, ir i didesne ir i mazesne kaladele bus spaudimas vienodas, bet ar > vienodas jis bus nuo kaladeles i diska? > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:gpp4h3$e9p$1@trimpas.omnitel.net... >> Keista... tai ka tada veikia kalade su didesniu pavirshiaus plotu ir >> tokia >> pachia prispaudzhiama jega jei generuoja tiek pat shilumos kaip ir >> mazhesne >> kalade nors greitis krenta vienodai ant abieju automobiliu ir yveiktas >> kelias stabdant yra identishkas :)))))))))))) >> >> FX >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gpp3n6$dia$1@trimpas.omnitel.net... >>> taip tiek pat. O tu galvoji kitaip? >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>> news:gpp38k$d51$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Neishsisukinek sakiau salygose kad mase vienoda ir greitis vienodas. >>>> Tai >>>> tu >>>> vienareikshmishkai sakai kad stabdymo kelias bus tas pats, tada pasakyk >>>> ar >>>> ir to ir to auto stabdzhiai sugeneruos vienodai shilumos. Dekui. >>>> >>>> FX >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gpoh64$lv9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> shiluma priklauso nuo automobilio kinetines energijos, t.y. greichio >>>>> ir >>>>> mases. Stabdymo kelias tas pats. >>>>> >>>>> -- >>>>> Dainius >>>>> >>>>> >>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>> news:gpoeua$imd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ko chia zhvengi ash juk nesakiau kad skirsis stabdymo kelias >>>>>> neishsipisinek >>>>>> tik pasakyk dabar ar tikrai vienodas bus stabdymo kelias ir vienoda >>>>>> ishskirta shiluma. >>>>>> >>>>>> FX >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gpod64$ftc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> palapala, tai dabar pagal tave isheina, kad su 1,5x didesnemis >>>>>>> kalademis >>>>>>> gausim 1,5x trumpesni stabdymo kelia? :DDDDD >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> Dainius >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma? >>>>>>>> >>>>>>>> FX >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas? >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> Dainius >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes >>>>>>>>>> pistelejus >>>>>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu >>>>>>>>>> skirsis >>>>>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> FX >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :). >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> Dainius >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> OK >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta >>>>>>>>>>>> paty >>>>>>>>>>>> kelia >>>>>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo >>>>>>>>>>>> ploto >>>>>>>>>>>> su >>>>>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda >>>>>>>>>>>> ta >>>>>>>>>>>> shiluma >>>>>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia >>>>>>>>>>>> vienodai? >>>>>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas >>>>>>>>>>>> shilumos >>>>>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> FX >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >> >>