Tema: Re: apie stabdziu cilndriukus
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-17 21:07:41
nu va. Dar ble vienas neisivaizduojantis kaip stabdzhiai veikia, bet diskusijoj besipleshantis makes kaip rimtas vyras....

-- 
Dainius


"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gporfp$3d2$1@trimpas.omnitel.net...
> Pedalo ilgio :)) O nuo pozicijos pedalo nepriklauso ?
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:gpoo68$uua$1@trimpas.omnitel.net...
>> shiaip tai nuo visko priklauso jei jau taip. Pradedant pedalo ilgiu ir 
>> baigiant kalades plotu bei kokiu atstumu nuo disko centro ji padeta. Hau.
>>
>> -- 
>> Dainius
>>
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gpokcr$q7d$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Stabdymas priklauso tikrai ne nuo stumoklio ploto, o nuo kaladeles ir 
>>> disko
>>> kontaktinio ploto. Stumoklis tik turi blokuoti rata galeti ir viskas.
>>>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>> news:gpoef4$i10$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ble....nu negi buvo sunku palaukt dar bent kelis postus? :)
>>>>
>>>> btw, stumoklio plotui, ne kalades :)
>>>>
>>>> -- 
>>>> Dainius
>>>>
>>>>
>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message
>>>> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Nu blet jus pavarote. Abu.
>>>>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne
>>>>> cilindriukams.
>>>>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del
>>>>> patikimumo
>>>>> ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu senoves
>>>>> pas
>>>>> mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu neizvelgia''.
>>>>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o
>>>>> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau,
>>>>> stabdzius
>>>>> lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- stabdziu
>>>>> pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis skyscio 
>>>>> kiekis
>>>>> ir
>>>>> didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma greiciau 
>>>>> issisklaido.
>>>>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus 
>>>>> pasimeta
>>>>> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW
>>>>> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas
>>>>> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu???
>>>>>
>>>>>
>>>>> Jaegermeister
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma?
>>>>>>
>>>>>> FX
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas?
>>>>>>>
>>>>>>> -- 
>>>>>>> Dainius
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes
>>>>>>>> pistelejus
>>>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu 
>>>>>>>> skirsis
>>>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose...
>>>>>>>>
>>>>>>>> FX
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :).
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> Dainius
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> OK
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta 
>>>>>>>>>> paty
>>>>>>>>>> kelia
>>>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo
>>>>>>>>>> ploto
>>>>>>>>>> su
>>>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta
>>>>>>>>>> shiluma
>>>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia 
>>>>>>>>>> vienodai?
>>>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas
>>>>>>>>>> shilumos
>>>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> FX
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>> 
>