nu va. Dar ble vienas neisivaizduojantis kaip stabdzhiai veikia, bet diskusijoj besipleshantis makes kaip rimtas vyras.... -- Dainius "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gporfp$3d2$1@trimpas.omnitel.net... > Pedalo ilgio :)) O nuo pozicijos pedalo nepriklauso ? > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:gpoo68$uua$1@trimpas.omnitel.net... >> shiaip tai nuo visko priklauso jei jau taip. Pradedant pedalo ilgiu ir >> baigiant kalades plotu bei kokiu atstumu nuo disko centro ji padeta. Hau. >> >> -- >> Dainius >> >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gpokcr$q7d$1@trimpas.omnitel.net... >>> Stabdymas priklauso tikrai ne nuo stumoklio ploto, o nuo kaladeles ir >>> disko >>> kontaktinio ploto. Stumoklis tik turi blokuoti rata galeti ir viskas. >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:gpoef4$i10$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ble....nu negi buvo sunku palaukt dar bent kelis postus? :) >>>> >>>> btw, stumoklio plotui, ne kalades :) >>>> >>>> -- >>>> Dainius >>>> >>>> >>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nu blet jus pavarote. Abu. >>>>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne >>>>> cilindriukams. >>>>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del >>>>> patikimumo >>>>> ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu senoves >>>>> pas >>>>> mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu neizvelgia''. >>>>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o >>>>> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, >>>>> stabdzius >>>>> lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- stabdziu >>>>> pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis skyscio >>>>> kiekis >>>>> ir >>>>> didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma greiciau >>>>> issisklaido. >>>>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus >>>>> pasimeta >>>>> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW >>>>> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas >>>>> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu??? >>>>> >>>>> >>>>> Jaegermeister >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma? >>>>>> >>>>>> FX >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas? >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> Dainius >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes >>>>>>>> pistelejus >>>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu >>>>>>>> skirsis >>>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose... >>>>>>>> >>>>>>>> FX >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :). >>>>>>>>> >>>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe? >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> Dainius >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> OK >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta >>>>>>>>>> paty >>>>>>>>>> kelia >>>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo >>>>>>>>>> ploto >>>>>>>>>> su >>>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta >>>>>>>>>> shiluma >>>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia >>>>>>>>>> vienodai? >>>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas >>>>>>>>>> shilumos >>>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> FX >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >