o tu zhinai, kuri detale yra suportas? :) -- Dainius "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gporhs$3fm$1@trimpas.omnitel.net... > Turejau omenyje kelis suportus. O siaip daug masinu turi ne po viena > suporta. Kruva mersu, taip tie patys bmw ir t.t. > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:gpoo6u$uv6$1@trimpas.omnitel.net... >> gali pavardint mashinas kurios turi stabdzhius su dviem __suportais__? :D >> >> -- >> Dainius >> >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gpok9b$q3b$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai apie dvieju suportu privalumus jau buvau pasakes sios diskusijos >>> pradzioje. Tik daznais atvejais, supportus daro kelis, butent tam, kad >>> ant >>> dideliu disku kuo daugiau butu ploto isnaudojama... >>> >>> O bmw tai ka paskaiciavo, kad geriau +30mm diametro diskus imesti, nei, >>> kad >>> vargti su stabdziais. Mazdaug vistiek gi tuos septintus bmw kai vairuoja >>> stabdziu geru nereikia. >>> >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nu blet jus pavarote. Abu. >>>> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne >>>> cilindriukams. >>>> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del >>>> patikimumo ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo >>>> senu >>>> senoves pas mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu >>>> neizvelgia''. >>>> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o >>>> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, >>>> stabdzius lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- >>>> stabdziu pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis >>>> skyscio kiekis ir didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma >>>> greiciau issisklaido. >>>> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus pasimeta >>>> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW >>>> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas >>>> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu??? >>>> >>>> >>>> Jaegermeister >>>> >>>> >>>> >>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma? >>>>> >>>>> FX >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Dainius >>>>>> >>>>>> >>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes >>>>>>> pistelejus >>>>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu >>>>>>> skirsis >>>>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose... >>>>>>> >>>>>>> FX >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :). >>>>>>>> >>>>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe? >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> Dainius >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> OK >>>>>>>>> >>>>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta paty >>>>>>>>> kelia >>>>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo >>>>>>>>> ploto >>>>>>>>> su >>>>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta >>>>>>>>> shiluma >>>>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia >>>>>>>>> vienodai? >>>>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas >>>>>>>>> shilumos >>>>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu. >>>>>>>>> >>>>>>>>> FX >>>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >