Tema: Re: apie stabdziu cilndriukus
Autorius: Tutis
Data: 2009-03-17 18:48:45
Tai apie dvieju suportu privalumus jau buvau pasakes sios diskusijos 
pradzioje. Tik daznais atvejais, supportus daro kelis, butent tam, kad ant 
dideliu disku kuo daugiau butu ploto isnaudojama...

O bmw tai ka paskaiciavo, kad geriau +30mm diametro diskus imesti, nei, kad 
vargti su stabdziais. Mazdaug vistiek gi tuos septintus bmw kai vairuoja 
stabdziu geru nereikia.

"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu blet jus pavarote. Abu.
> Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne 
> cilindriukams.
> Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del 
> patikimumo ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu 
> senoves pas mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu 
> neizvelgia''.
> ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o 
> suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, 
> stabdzius lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- 
> stabdziu pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis 
> skyscio kiekis ir didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma 
> greiciau issisklaido.
> Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus pasimeta 
> visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW 
> inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas 
> jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu???
>
>
> Jaegermeister
>
>
>
> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
> news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net...
>>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma?
>>
>> FX
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kodel tu galvoji, kad skirtingas?
>>>
>>> -- 
>>> Dainius
>>>
>>>
>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes 
>>>> pistelejus
>>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu skirsis
>>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose...
>>>>
>>>> FX
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :).
>>>>>
>>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe?
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Dainius
>>>>>
>>>>>
>>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message
>>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> OK
>>>>>>
>>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta paty 
>>>>>> kelia
>>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo ploto 
>>>>>> su
>>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta
>>>>>> shiluma
>>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia vienodai?
>>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas 
>>>>>> shilumos
>>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu.
>>>>>>
>>>>>> FX
>>>>
>>
>
>