Tai apie dvieju suportu privalumus jau buvau pasakes sios diskusijos pradzioje. Tik daznais atvejais, supportus daro kelis, butent tam, kad ant dideliu disku kuo daugiau butu ploto isnaudojama... O bmw tai ka paskaiciavo, kad geriau +30mm diametro diskus imesti, nei, kad vargti su stabdziais. Mazdaug vistiek gi tuos septintus bmw kai vairuoja stabdziu geru nereikia. "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:gpoe3l$he9$1@trimpas.omnitel.net... > Nu blet jus pavarote. Abu. > Stabdymo jega tiesiogiai proporcinga plotui ir slegiui, o ne > cilindriukams. > Keli cilindriukai tokiose masinose apie kurias kalbat dedami del > patikimumo ir ilgesnio kaladeliu tarnavimo laiko (kaip pavyzdziui nuo senu > senoves pas mersa), daugiau ten niekas jokiu ''sportiniu privalumu > neizvelgia''. > ''sportiniai niuansai''- tai irgi ne stabdymo efektyvumas visu pirma, o > suporto inercija. Daugiacilindriai stabdziai kabina daug greiciau, > stabdzius lengviau dozuoti, rankena informatyvesne (oi, ka cia as dabar- > stabdziu pedalas), na dar ne didelis niuanselis tame , kad mazesnis > skyscio kiekis ir didesnis metalo reiskia tai, kad st.skyscio siluma > greiciau issisklaido. > Kol tame urode F01 suporto reakcija ateina iki pedalo, 5 kartus pasimeta > visokiuose stiprintuvuose, abs'uise ir kituose assistuose. O jei BMW > inzinieriai sugebejo sukonstruoti patikima 1 cilindro suporta , tai kas > jiems dabar neleis atpiginti savo gamybos kastu??? > > > Jaegermeister > > > > "FX" <kanka@news.lt> wrote in message > news:gpoct2$fea$1@trimpas.omnitel.net... >>O skirtingas sukibimo plotas ka generuos ta pachia shiluma? >> >> FX >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gpoch5$emt$1@trimpas.omnitel.net... >>> kodel tu galvoji, kad skirtingas? >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>> news:gpobvo$dp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pamenu del to ir klausiu ar tikrai stabdymo kelias tas pats? Nes >>>> pistelejus >>>> vienodai stipriai per stabdzhius ish principo nuo pat pradzhiu skirsis >>>> ishskiriamos shilumos kiekis abiejuose automobiliuose... >>>> >>>> FX >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gpobqa$df4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tu jauti kaip nusishneki ar vis dar ne? :). >>>>> >>>>> Energijos tvermes desni vis dar pameni ar jau nebe? >>>>> >>>>> -- >>>>> Dainius >>>>> >>>>> >>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message >>>>> news:gpobnk$dbd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> OK >>>>>> >>>>>> Tada sekantis klausimas, jei automobiliai yveikia ish esmes ta paty >>>>>> kelia >>>>>> stabdydami bet vienas ish didesnio stabdzhiu kaladzhiu sukibimo ploto >>>>>> su >>>>>> stabdzhiu disku prigeneruoja daugiau shilumos ish kur atsiranda ta >>>>>> shiluma >>>>>> jei jegos reikiamos sustabdyti abiems automobiliams reikia vienodai? >>>>>> Kazhkaip man nesiderina vienodas stabdymo kelias ir skirtingas >>>>>> shilumos >>>>>> kiekis sugeneruotas stabdymo metu. >>>>>> >>>>>> FX >>>> >> > >