Tema: Re: galima?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-06-12 14:06:25
Tokioj situacijoj tiesa sakant esu papuolęs ir praleidžiančio vietoje,
ir fūros TA lipduką apžiūrinėjančio vietose :)

Ignai, offtopic klausimas (tiesiog įdomu) - kodėl automagistrale
važiuoji 110?

Man pvz. skirtumas tarp 120 ir 140 yra esminis (gal susijęs su
dabartinės mašinos charakteristikom). Prie 120 važiuojasi nesmagiai,
visą laiką jausmas lyg riedi, nėr traukos, po 100km stoji išsivaikščiot,
nes nuovargis parėjęs. Prie 140 smagu važiuot, ir po 300km visai
nesijaučiu pavargęs.