Tema: Re: galima?
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-08 16:44:27
nu. simple. niekad nesistengiau debilam patikt ir tam, kad jie mane
pakestu. nepriklausomai nuo ju skaiciaus konkrecioj vietoj duotu
momentu. tai matomai jiems tai sunkiai suvokiama buvo ir bus...
bet argi verta gilintis i cheminiu atlieku konteineryje vykstancius
procesus? tegu sau burbuliuoja ten...