Tema: Re: galima?
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-08 15:28:00
tai gal pats skaityk viska po kelis kart, jei poreiki turi, as debilus
ir nachalus is pirmo kart sugebu atskirt.
situaciju, kai kazkas miega antroj juostoj - penkios per lietuva per
metus. tau matyt sekasi ant visu ju pataikyt, kad tokiu tokiu tiek apie
'antraeilininkus' cia triedi ir tokius pat triedziancius cia palaikai.
realybej normaliems zmonems tai yra neegzistuojanti problema. todel visa
tokia diskusija - briedas. nes realiai sitaucija visada kita -
keliasdesimt metriuku tarpas pirmoj juostoj, i kuria pagal tavo
paniatkes kazkas turi lysti. vsio, gali grizti ten pat, kur gimei ir kur
mirsi, atmaroze.