Tema: Re: galima?
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-12 09:25:26
o ju nekyla, kai poker feisa isistates vaziuoji ir 'nesupranti', kad
kazkam pirmoj juostoj arba reik zulint visa kelia paskui fura, arba
tiketis, kad kazkas antroj juostoj SUPRAS, kad jis islenda ne
piktybiskai uzkist noredamas ir ne tau stiklaini pripildyt padet, bet
del to, kad kitaip jis negali - neturi 150kw ir negali fiziskai
isipiesti i antros juostos greiti taip, kad kazkam netektu bent truputi
priletinti. o vaziuot visa kelia 92kmh paskui fura nesinori. ir jei
neisvaziuos pries tave, tai isvaziuos pries sekanti kazka. ir tokiu furu
sutiks matomai dar ne viena ir ne dvi per visa kelione. tau labai
patrumpeja, jeigu kasnors pries tave toki manevra atlieka?