Tema: Re: galima?
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-08 15:55:12
On 2018.06.08 15:48, Caponi wrote:

> Durniau tu, neraštingas, apie kokius antraeilininkus aš kur rašiau?
> Aš kažkur rašiau, kad taip elgiuosi ar siūliau tau?
> "as debilus ir nachalus is pirmo kart sugebu atskirt." - save veidrody
> atpažįsti? :-)

jo, visi aplink nerastinti, nesupranta is to, ka, kur ir kam siulai savo
replajuose ir uz ka tais siulymais balsuoji... tu viens cia rastingas ir
protingas. siaip sau pasiulei man KET pasiskaityt, isikises i mano ginca
del atraeilininku ?:)) nes nieko tuo pasiulymu pasakyt nenorejai ?
gal eik padrocink ant savo hondos, maziau cia diagnozes dalines.
gerai dar kad susivoki savo syzoj, kad cia virtuali realybe. realioj
virtualybej matyt kitaip cyptum.