Tema: Re: galima?
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-06-12 12:34:11
O kas netinka? Vaziavau sekmadieni po pietu is KLP, pirma juosta
panasiai furu greiciu ir vaziavo, antra 150. Mane iki Kauno aplenke
kokios 10 auto, as aplenkiau bbz kiek, issokusiu 'po ratais' nebuvo nei
vieno, visada uzteko tiesiog nuo kruizo nusikabint. Buvo ir autobusu,
lenkiancu furas - palauki kol baigs lenkima ir vaziuoji toliau. Man
nereikia po to 30km pedala i grindis ispyrus laikyt, kad isibeget atgal
iki buvusio greicio.