Tema: Re: galima?
Autorius: Caponi
Data: 2018-06-08 15:10:03
Jei jau replikuoji man, tai pacituosiu pats save, aš teigiau tik tiek,
kad "važiuodamas kad ir leistinu greičiu antra juosta jokiu būdu negali
vienareikšmiškai teigt, kad nepažeidi KET" ir nurodžiau KET punktą.
Daugiau aš niekuo nesipiktinau, niekam nieko nenurodinėjau, ir nieko
niekur nesiuntinėjau, išskyrus CodeC'ą, kuris to 2 postus iš eilės labai
labai prašė.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i