Tema: Re: galima?
Autorius: Audrius
Data: 2018-06-12 12:06:36
Taip, "furu" greiciu skirtumas dazniausiai 1-9 km/h. "Drambliu lenktynes"
Lietuvos keliuose itin retos - niekingai mazas krovininio transporto
srautas. Bet tau ir i tave panasiems teks su tuo susitaikyt ir karuna
nenukris, jei 0,4 - 2,0 km pavaziuosi paskui krovinine transporto priemone
jai maksimaliai ribotuvo leidziamu greiciu.