Tema: Re: galima?
Autorius: Ignas
Data: 2018-06-12 10:28:17
plonybes... kad taip jis islindes man sukliudys - faktas (nesilaikymas
101p), 10 s laiko tarpas lyg ir neaprasytas kete. pagal ket prie 130
turiu laikytis 65m atstumo, 10 s greiciu skirtumo tarp 100 ir 130 yra
~83m, kas imho yra jau nagla prie tu greiciu skirtumu. geriausias budas
issiaiskint - uzlyst taip mentukam pries nosi. isdrystum? :)