Tema: Re: galima?
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-08 13:44:02
tai kad pikti ir nesilaikantys taisykliu 99% procentais atveju yra tie
besiPIKTInantys 'antraeilininkais'. neverta net apie tai diskutuot.
'fliuku' pavyzdi kaip ir daznas chamas naudoji pagal poreiki. pabandyk
ten taip, kaip cia, 'pasikalbet' su atraeilininku. paziuresim kuom tau
tai baigsis ir kaip kazkam idomios bus tavo paniatkes.