Tema: Re: galima?
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-08 22:23:59
i 100m tarpa tarp furu neilenda tik tie 'kietesni' antraeilininkai,
kurie pries tai jau buna vienas kita pakaitom kelis kart is kelio
patrauke. o cia newsuose etatiniai nePIKTI besiPIKTInantys
'antraeilininkais' tai by default kalba apie 20-30 tipini tarpeli, i
kuri kazkas turi montuotis tam, kad uzleistu vieta slapiom kelnem
vazinejantiems.