Tema: Re: galima?
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-06-12 09:59:16
As konstatuoju fakta, kad tu kuri ir pritempineji situacija prie
pazeidimo. Jei as vaziuoju 150, tu prisiveji fura ir isvaziuoji i antra
juosta lenkt tokiu atstumu, kad man uzteks nusimest nuo kruizo, suletet
iki tavo greicio ir palaukt kl baigsi lenkima - jokio pazeidimo cia nera
ir nereikia pritempinet. Tokiu, kurie daro pazeidima ir 'soka po ratais'
taip, kad tenka rimtai stabdyt, as sutinku isskirtinai retai. Per pora
dienu mieste prsiziuriu pazeidimu daugiau, nei per metus autostradoj.