Tema: Re: galima?
Autorius: Ignas
Data: 2018-06-11 10:00:50
man apvaziuojant pora letesniu auto ir vienam pries mane issokus i antra
juosta as lieku kaltas? tai gal ir is salutinio issokinet reikia taip,
kad pagrindiniame esantis nespetu tau sonan ivaziuot, o i gala trenktusi
- bus gi "nemoka skaityt eismo situacijos, pasirinkti saugu greiti
konkreciame ruoze, nesilaiko distancijos"...