Tema: Re: galima?
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-08 14:12:58
pradek nuo to, kad va tokie labai gerai zinantys taisykles su tokiu
autoparku kaip tavo parase isvis turetu kelkrasciu vaziuot. nes syki
kanors pavije ir pristabde, poto iki savo pageidaujamo kruizinio
greicio, kuris nebetoli iki tapkes dugnas, sunkiai beisbezda, o tada
pasiveja sekanti ir t.t. todel labai apeliuoja i supratinguma. man
kazkodel jokiu problemu nekyla, kazka pasivijus pavaziuot leciau,
palaukt, kai anas pasitraukia, kai jam atrodo saugu (o ne man), tada
pravaziuoju toliau be jokiu fiziniu pastangu ir gestu. ir siaip, tokie
vapaliojantys apie antraeilininkus labai daug, patys jais dazniausiai ir
buna. nes jeigu kazkas vaziuoja su normalia masina, kuriai pristabdzius
iki 130-140 pagreitet tera sekundziu reikalas, tai turi paskui tokias
viens-sesi totojoas du-taskas-nulis hondas vilktis, nes matai anie pries
tai pasipiktine kazkuo, irgi bando ir nori vaziuot tais savo simtukem.
spaudzia iki dugno, tik bbz gaunas, ir galu gale dropinasi kazkam per
kelis metrus i pirma juosta.