Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: TranZOO
Data: 2009-07-02 12:59:16
nepatinka man. nors pvz roomster, nors ir tapati fabia - jau visai nieko.

"kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message news:h2hvri$6gm$1@trimpas.omnitel.net...
> pvz - fabia.
> Turejau garbes palakstyt su 1,6 77kw benzinine, sport komlektacijos - 
> nerealus mashiniukas.
> 
> -- 
> kiSLOTHnik
> Quattro GmbH Q1
> 
> 
> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
> news:h2hurl$52d$1@trimpas.omnitel.net...
>> yep. ir dar maziau kainuojanciu. pvz hiunday
>>
>> --
>> T
>>
>> "400R" <test@test.lt> wrote in message 
>> news:h2hubb$4bn$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Uz tokios auris kaina galima rasti daug panasios klases masinu, zymiai
>>> maziau uzpisanciu.
>>>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>> news:h2ht6f$2nk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>o tipo brangios?
>>>>
>>>> -- 
>>>> Dainius
>>>>
>>>>
>>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message
>>>> news:h2hsjp$1rs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tipo toyotos pigios???????????.....
>>>>> nuo kada cia taip?
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:h2hlmt$m66$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki.
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> Dainius
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "400R" <test@test.lt> wrote in message
>>>>>> news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai
>>>>>>> varikliai visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti
>>>>>>> benzininiu varikliu gaminti!!!!!!  matau dabar dar auris toki pat 
>>>>>>> gaidi
>>>>>>> pagamino pi%#^%#*#%#*^
>>>>>>>
>>>>>>> Nepirksiu niekad toyotos.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message
>>>>>>> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> kam idomu
>>>>>>>>
>>>>>>>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si
>>>>>>>> nuomone
>>>>>>>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia
>>>>>>>> komplektacija
>>>>>>>>
>>>>>>>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia
>>>>>>>> trumpuju lempute, kuri
>>>>>>>> pataisyta smugiu i zibinta
>>>>>>>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
>>>>>>>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose
>>>>>>>> jokiu dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
>>>>>>>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
>>>>>>>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata
>>>>>>>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
>>>>>>>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel
>>>>>>>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios
>>>>>>>> veikiancios degalines ant 50.
>>>>>>>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
>>>>>>>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje
>>>>>>>> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos
>>>>>>>>
>>>>>>>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga.
>>>>>>>> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet
>>>>>>>> daaaaaaaug buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose,
>>>>>>>> kazkaip keista, kad 50kkm jau butu issibezdejes
>>>>>>>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip
>>>>>>>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose,
>>>>>>>> taciau 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie
>>>>>>>> 4k+ apsuku. Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai
>>>>>>>> ikalnej noredavai aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo 
>>>>>>>> koks
>>>>>>>> kia cerato, fiesta, corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip 
>>>>>>>> stovinti.
>>>>>>>> Kai Kroatijos kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu
>>>>>>>> furgonai tai jame nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3
>>>>>>>> pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint
>>>>>>>> nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu 
>>>>>>>> tarkim
>>>>>>>> 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau
>>>>>>>> tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma
>>>>>>>> sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima
>>>>>>>> impulsyviau pavaziuot.
>>>>>>>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam
>>>>>>>> varinkeliui, ypac ikalnese
>>>>>>>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje,
>>>>>>>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7
>>>>>>>> pakilo iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130,
>>>>>>>> momentiniu sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai
>>>>>>>> nedziuginanciam 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj
>>>>>>>> greiti iki ~120 sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau
>>>>>>>> vaziuojant kalnuose. Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji
>>>>>>>> salyginai arti 4tos - kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant.
>>>>>>>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau
>>>>>>>> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli
>>>>>>>> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur.
>>>>>>>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
>>>>>>>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
>>>>>>>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo
>>>>>>>> rankena ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi.
>>>>>>>> Skydelio apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis,
>>>>>>>> kazkaip kai kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake,
>>>>>>>> patogiau ir zemiau isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie
>>>>>>>> keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas
>>>>>>>> prie bmw cockpit'o)
>>>>>>>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
>>>>>>>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
>>>>>>>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik
>>>>>>>> pasvajot...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras
>>>>>>>> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot,
>>>>>>>> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar
>>>>>>>> kiti vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio
>>>>>>>> nauju mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v
>>>>>>>> (berods toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes
>>>>>>>> rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi
>>>>>>>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> 
> 
>