Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-07-01 10:47:13
kojos:
isminus sankabos pedala kojos turi buti VIS DAR sulenktos
kodel? kai duosies priekiu i ka nors stabdydamas, kad keliu sanariai 
nepareitu likusiam gyvenimui

sedyne:
remtis visu pavirsiumi
kodel? kad nugaros raumenims nereiketu visa laika itemptiems buti ir 
nereiktu LAIKYTIS uz vairo ant posukiu

rankos:
turi RIESO (a.k.a. plastakos/dilbio sanario) sujungimu pasiekti 
virsutine (t.y. praktiskai labiausiai nutolusia nuo vairuotojo) vairo 
dali. rankos - lygiagreciai masinos judejimui (ne istrizai)
kodel? kad galetum bet kuriuo momentu pilnai valdyti vaira, o ne kaboti 
ant jo

galva:
minimum per 4 pirstus nuo stogo.
kodel? kad pasigaves stoga sprando nenusisuktum

^^^(C) vieno ralio lenktyninko patarimai pries pradedant mokyti vairuoti..

aisku visa tai saugu yra tik jei esi prisiseges..


is pradziu buvo keista sedesena.. pojutis kaip kartinge (vairas "arti", 
sedyne "stacia", kojos sulenktos per kelius visa laika)

pripratau greit



hedgehogus paiuricus wrote:
> ismini sankabos pedala iki dugno ir atsitrauki sedyne kad dar liktu vos vos 
> rezervo, tada atlenki atlosa i prieki mazdaug 110 laipsniu kampu, kad paemes 
> vaira virsutiniam taske su desine ranka galetum nuleist riesa (tipo plastaka 
> kabo ant vairo ant sulenktu pirstu)
> 
> nugara/mentes turi visu plotu remtis i sedynes atlosa
> 
> ispradziu gal ir gaidiskai kamnos pagal paniatkes gali pasirodyt, bet 
> efektyvumas juntamas. tiek valdymo, tiek nuovargio
>