Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: 400R
Data: 2009-07-02 09:26:40
Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai varikliai 
visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti benzininiu 
varikliu gaminti!!!!!!  matau dabar dar auris toki pat gaidi pagamino 
pi%#^%#*#%#*^

Nepirksiu niekad toyotos.



"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net...
> kam idomu
>
> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si 
> nuomone
> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia 
> komplektacija
>
> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia 
> trumpuju lempute, kuri
> pataisyta smugiu i zibinta
> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu 
> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata 
> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel 
> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios 
> veikiancios degalines ant 50.
> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje kelioneje 
> kazkaip keistai komfortiskos
>
> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. pasiklausiu 
> dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo 
> enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 50kkm 
> jau butu issibezdejes
> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip 
> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau 
> 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku. 
> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai 
> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta, 
> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos 
> kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame 
> nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, 
> bet labai nezymus. 2 pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau 
> su varinkeliu, kuris turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski 
> pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo 
> pagyvejimo, tad i variklio silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 
> 73kW 316, tai su situo galima impulsyviau pavaziuot.
> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam 
> varinkeliui, ypac ikalnese
> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, 
> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo 
> iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu 
> specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L 
> diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos 
> ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. Sakyciau 
> butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek 
> tekdavo naudoti kazka lenkiant.
> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau 
> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli 
> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur.
> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo rankena 
> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio apsvietimo 
> reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur 
> nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau 
> isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors 
> mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik 
> pasvajot...
>
> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras 
> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, 
> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti 
> vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju 
> mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods 
> toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su 
> silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta...
>
> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi 
> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
>
>
>