Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-06-30 10:50:35
ta prasme, geras vaoruotojas turetu atsidaryt dureles ir pasispirt koja?

-- 
Dainius


"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
news:h2ceps$vdf$1@trimpas.omnitel.net...
> čia jau vos ne dar plius pora nuotraukų ir gali jau į žurnalą straipsnį 
> dėti ;)
> bet ta vieta, kai tave lenkia visokios fiestos korsos ir ledų furgonai tai
> įtarimą sukelia ne apie mašiną, o vairuotoją.
>
> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net...
>> kam idomu
>>
>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si 
>> nuomone
>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia
>> komplektacija
>>
>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia 
>> trumpuju
>> lempute, kuri
>> pataisyta smugiu i zibinta
>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu
>> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata
>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel
>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios
>> veikiancios degalines ant 50.
>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje 
>> kelioneje
>> kazkaip keistai komfortiskos
>>
>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. 
>> pasiklausiu
>> dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo
>> enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 50kkm
>> jau butu issibezdejes
>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip
>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau 
>> 5ta
>> pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku.
>> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai
>> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta,
>> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos 
>> kalniukuose
>> pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. Jokio 
>> efekto
>> ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 
>> 2
>> pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, 
>> kuris
>> turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai
>> vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio
>> silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo
>> galima impulsyviau pavaziuot.
>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam
>> varinkeliui, ypac ikalnese
>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje,
>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo 
>> iki
>> 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu
>> specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L
>> diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos
>> ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. Sakyciau 
>> butu
>> galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek
>> tekdavo naudoti kazka lenkiant.
>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau 
>> leisdavo
>> suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai 
>> mashina,
>> kuri yra kazkur kitur.
>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo rankena
>> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio 
>> apsvietimo
>> reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur 
>> nestabiliai
>> laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius sedynei
>> sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 
>> (gal
>> cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik
>> pasvajot...
>>
>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras 
>> ispudis
>> lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, japoniskas 
>> darbu
>> pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. Galeciau
>> lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau
>> nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) vaziuojant 
>> 3ms
>> suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net
>> lygint neverta...
>>
>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi
>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
>>
>>
>>