Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Faktas
Data: 2009-06-30 10:27:56
čia jau vos ne dar plius pora nuotraukų ir gali jau į žurnalą straipsnį dėti ;)
bet ta vieta, kai tave lenkia visokios fiestos korsos ir ledų furgonai tai 
įtarimą sukelia ne apie mašiną, o vairuotoją. 

"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net...
> kam idomu
> 
> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si nuomone
> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia 
> komplektacija
> 
> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia trumpuju 
> lempute, kuri
> pataisyta smugiu i zibinta
> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu 
> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata 
> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel 
> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios 
> veikiancios degalines ant 50.
> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje kelioneje 
> kazkaip keistai komfortiskos
> 
> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. pasiklausiu 
> dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo 
> enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 50kkm 
> jau butu issibezdejes
> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip 
> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau 5ta 
> pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku. 
> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai 
> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta, 
> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos kalniukuose 
> pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. Jokio efekto 
> ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 
> pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris 
> turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai 
> vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio 
> silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo 
> galima impulsyviau pavaziuot.
> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam 
> varinkeliui, ypac ikalnese
> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, 
> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo iki 
> 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu 
> specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L 
> diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos 
> ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. Sakyciau butu 
> galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek 
> tekdavo naudoti kazka lenkiant.
> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau leisdavo 
> suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai mashina, 
> kuri yra kazkur kitur.
> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo rankena 
> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio apsvietimo 
> reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur nestabiliai 
> laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius sedynei 
> sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal 
> cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik 
> pasvajot...
> 
> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras ispudis 
> lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, japoniskas darbu 
> pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. Galeciau 
> lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau 
> nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) vaziuojant 3ms 
> suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net 
> lygint neverta...
> 
> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi 
> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
> 
> 
>