Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Feniksas
Data: 2009-07-01 19:25:07
man ir tas priespaskutinis Avensis tai bbiene:
gale sedint supa, vietos tik truputi daugiau nei Auryj,
garso izoliacijos irgi ne ka daugiau, tiesa, vaziuotas
dyzlius gan smagus pasitaike ir 6pavaru mechanika
tiksli ir smagi, tai dar atpirko.

"TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message
> taspacgi. tik su sikna.
>
> --
>
> "Spakains" <spakainas@mail.ru> wrote in message

>>> 4ta pavara, greitis jau krenta, tai kol neuzmini iki dugno tol jis ir
>>> rodo