Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Dyzelio Magnatas
Data: 2009-06-29 16:37:12
Kadangi seimoj yra toks 2008 1.6vvti ir volvo C70 galiu replikuot:
> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. pasiklausiu
> dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo
> enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 50kkm
> jau butu issibezdejes

Dusles garso pravaziavus visiskai iki siol negirdzio kad ir zmaugtum iki
redlaino

> [...]
> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos
> kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame
> nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo,
> bet labai nezymus. 2 pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau
> su varinkeliu, kuris turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski
> pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo
> pagyvejimo, tad i variklio silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju
> 73kW 316, tai su situo galima impulsyviau pavaziuot.

variklis tikrai bukas ir ar aukstos ar zemos apsukos visai netraukia, nors
prie redlaino jau truputi pradeda judet, cia panasiai kaip turetas civicas
2002metu. Senutele 88 metu mazda 626 2.0i is vietos negreziant pajudedavo
daug smagiau

> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam
> varinkeliui, ypac ikalnese

priekabos neteko tempt, jauciu kad butu aplamai myshios

> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje,
> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo
> iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu
> specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L
> diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos
> ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. Sakyciau
> butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek
> tekdavo naudoti kazka lenkiant.

kaune ir jo apylinkese su 1.6 sanaudos arteja netoli 10l

> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau
> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli
> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur.
> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai

Vaira mieste apsisukinedamas ar tiesiojoj vaziuodamas vienu pirstu sukineju,
vienas lengviausiu ka teko bandyt

> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas

Gal nematei kad prie kondyshino spec mugtukas yra priekinio stiklo
nuputimui, o ne tik kad i virsu pust, palyginus su svediska volvo toyota
stikla nupucia labai greit ir idealiai, aplamai ten su oro srautais viskas
gut

> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo rankena
> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio apsvietimo
> reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis,

laba ryta, ar bent nakties rezima buvai isijunges?
garso reguliavimo rankena standartine skaitmenine kaip ant visu, as nuo
vairo garsa reguliuoju- jokiu problemu

>kazkaip kai kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake

Tiesa, kaip kokiam pyzoke ismaltam

 patogiau ir zemiau isitaisius sedynei
> sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal
> cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik
> pasvajot...

Irgi tiesos, kadangi pries tai buvo civicas, tai nuo kelio mane irgi pusdavo
esant soniniam vejui ar lenkiant furai, ir aplamai tai visu mazu ir aukstu
auto problema

> [...]
> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot,
> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti
> vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju
> mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods
> toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su
> silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta...
>
> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi
> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.

Reikejo dar apie apdaila pasakyt, po metu laiko apsitrina taip kad rodos
masina butu nemaziau nei 5 metai varinetas japonas