Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-29 17:10:24
varant 120 - ~7
130 - ~7.5
140 - 9+  cia apsukos jau ~4.4k rpm

norejau pasakyt, kad yra labai didelis skirtumas tarp 120 ir 140,
speju del vvti ypatumu

parasiau pries tai vidutines visos keliones sanaudas.

pravaziavus lenkija ir slovakija ~1000km sanaudos buvo 6.7, pavaziavus
gal 200km vengrijos ant 130-140 jos jau buvo 7.3,
pagal savo aritmetikos zinias, sanaudos toje atkarpoje buvo virs 8.5, po
likusiu
600km greitkeliu ant 120-130 iki Kroatijos pakrantes vidutines nukrito iki
7.2