Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-29 22:14:08
ne vokietija ten
jei vengrijoj esi buves - tai ten autobanai labai apkrauti (bent jau m3, m7
ir m5)
2 juostos, 3cia labai retai, pilna kameru ir radaru
mentai su audi tt ir pan bolidais.
nera ten lakstanciu 200+ , greicio limitas
130, tai dauguma tiek ir laiko
veliau kroatija - ten kalnuota vietove, daugiau kaip 150 ten pavojinga
su bet kokia mashina nes posukiai, iklanes-nuokalnes, tuneliai,
juostos siauresnes nei musu A1, ypac tuneliuose

pvz dega tablo visuose pries tunelio "100" - tai lengvai atleidi gaza
o vienam prie posuki dege "60" tai visiems (taip pat ir man)
kaip ir px pasirode o veliau pries mane vaziaves vos neisireze
i pries ji vaziavusi staigiai pristabdziusi: issisuko briedzio manevru i
kita juosta,
as priartejau gal ligi 3m pries pat shikna

prieky tiesiog buvo pradeta uztverinet pobaise avarija...

veliau kai pamatai kalnu keliukuose sustojusia civiline mashina
su blizganciom melynom lemputem ir tech pagalbos ratukus
bei keleta vyruku ziurinciu nuo skardzio zemyn - noras
nesveikai lakstyt pradingsta