Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-07-02 12:04:16
o tipo brangios?

-- 
Dainius


"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
news:h2hsjp$1rs$1@trimpas.omnitel.net...
> tipo toyotos pigios???????????.....
> nuo kada cia taip?
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:h2hlmt$m66$1@trimpas.omnitel.net...
>> kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki.
>>
>> -- 
>> Dainius
>>
>>
>> "400R" <test@test.lt> wrote in message 
>> news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai 
>>> varikliai visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti 
>>> benzininiu varikliu gaminti!!!!!!  matau dabar dar auris toki pat gaidi 
>>> pagamino pi%#^%#*#%#*^
>>>
>>> Nepirksiu niekad toyotos.
>>>
>>>
>>>
>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>>> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kam idomu
>>>>
>>>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si 
>>>> nuomone
>>>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia 
>>>> komplektacija
>>>>
>>>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia 
>>>> trumpuju lempute, kuri
>>>> pataisyta smugiu i zibinta
>>>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
>>>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose 
>>>> jokiu dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
>>>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
>>>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata 
>>>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
>>>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel 
>>>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios 
>>>> veikiancios degalines ant 50.
>>>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
>>>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje 
>>>> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos
>>>>
>>>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. 
>>>> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet 
>>>> daaaaaaaug buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip 
>>>> keista, kad 50kkm jau butu issibezdejes
>>>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip 
>>>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau 
>>>> 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ 
>>>> apsuku. Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej 
>>>> noredavai aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia 
>>>> cerato, fiesta, corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai 
>>>> Kroatijos kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai 
>>>> tai jame nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. 
>>>> tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint nebandziau. 
>>>> Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu tarkim 1000rpm 
>>>> "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau tuscia 
>>>> mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma sito 
>>>> bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima 
>>>> impulsyviau pavaziuot.
>>>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam 
>>>> varinkeliui, ypac ikalnese
>>>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, 
>>>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo 
>>>> iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu 
>>>> sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 
>>>> 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 
>>>> sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. 
>>>> Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - 
>>>> kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant.
>>>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau 
>>>> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli 
>>>> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur.
>>>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
>>>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
>>>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo 
>>>> rankena ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio 
>>>> apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai 
>>>> kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau 
>>>> isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, 
>>>> nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
>>>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
>>>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
>>>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik 
>>>> pasvajot...
>>>>
>>>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras 
>>>> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, 
>>>> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti 
>>>> vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju 
>>>> mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods 
>>>> toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su 
>>>> silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta...
>>>>
>>>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi 
>>>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>