Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Feniksas
Data: 2009-07-02 11:54:17
tipo toyotos pigios???????????.....
nuo kada cia taip?

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:h2hlmt$m66$1@trimpas.omnitel.net...
> kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki.
>
> -- 
> Dainius
>
>
> "400R" <test@test.lt> wrote in message 
> news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net...
>> Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai varikliai 
>> visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti benzininiu 
>> varikliu gaminti!!!!!!  matau dabar dar auris toki pat gaidi pagamino 
>> pi%#^%#*#%#*^
>>
>> Nepirksiu niekad toyotos.
>>
>>
>>
>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kam idomu
>>>
>>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si 
>>> nuomone
>>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia 
>>> komplektacija
>>>
>>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia 
>>> trumpuju lempute, kuri
>>> pataisyta smugiu i zibinta
>>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
>>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu 
>>> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
>>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
>>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata 
>>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
>>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel 
>>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios 
>>> veikiancios degalines ant 50.
>>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
>>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje 
>>> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos
>>>
>>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. 
>>> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug 
>>> buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 
>>> 50kkm jau butu issibezdejes
>>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip 
>>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau 
>>> 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku. 
>>> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai 
>>> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta, 
>>> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos 
>>> kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame 
>>> nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau 
>>> budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau 
>>> vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame 
>>> biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau tuscia mashina - jokio 
>>> pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma sito bukumo nenurasyciau. 
>>> Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima impulsyviau pavaziuot.
>>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam 
>>> varinkeliui, ypac ikalnese
>>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, 
>>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo 
>>> iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu 
>>> sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 
>>> 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 
>>> sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. 
>>> Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - 
>>> kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant.
>>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau 
>>> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli 
>>> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur.
>>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
>>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
>>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo 
>>> rankena ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio 
>>> apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai 
>>> kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau 
>>> isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, 
>>> nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
>>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
>>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
>>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik 
>>> pasvajot...
>>>
>>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras 
>>> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, 
>>> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti 
>>> vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju 
>>> mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods 
>>> toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su 
>>> silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta...
>>>
>>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi 
>>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>