Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: 400R
Data: 2009-07-02 12:23:56
Uz tokios auris kaina galima rasti daug panasios klases masinu, zymiai 
maziau uzpisanciu.


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:h2ht6f$2nk$1@trimpas.omnitel.net...
>o tipo brangios?
>
> -- 
> Dainius
>
>
> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
> news:h2hsjp$1rs$1@trimpas.omnitel.net...
>> tipo toyotos pigios???????????.....
>> nuo kada cia taip?
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:h2hlmt$m66$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki.
>>>
>>> -- 
>>> Dainius
>>>
>>>
>>> "400R" <test@test.lt> wrote in message 
>>> news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai 
>>>> varikliai visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti 
>>>> benzininiu varikliu gaminti!!!!!!  matau dabar dar auris toki pat gaidi 
>>>> pagamino pi%#^%#*#%#*^
>>>>
>>>> Nepirksiu niekad toyotos.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>>>> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> kam idomu
>>>>>
>>>>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si 
>>>>> nuomone
>>>>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia 
>>>>> komplektacija
>>>>>
>>>>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia 
>>>>> trumpuju lempute, kuri
>>>>> pataisyta smugiu i zibinta
>>>>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
>>>>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose 
>>>>> jokiu dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
>>>>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
>>>>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata 
>>>>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
>>>>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel 
>>>>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios 
>>>>> veikiancios degalines ant 50.
>>>>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
>>>>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje 
>>>>> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos
>>>>>
>>>>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. 
>>>>> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet 
>>>>> daaaaaaaug buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, 
>>>>> kazkaip keista, kad 50kkm jau butu issibezdejes
>>>>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip 
>>>>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, 
>>>>> taciau 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 
>>>>> 4k+ apsuku. Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai 
>>>>> ikalnej noredavai aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks 
>>>>> kia cerato, fiesta, corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. 
>>>>> Kai Kroatijos kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu 
>>>>> furgonai tai jame nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 
>>>>> pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint 
>>>>> nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu tarkim 
>>>>> 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau 
>>>>> tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma 
>>>>> sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima 
>>>>> impulsyviau pavaziuot.
>>>>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam 
>>>>> varinkeliui, ypac ikalnese
>>>>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, 
>>>>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 
>>>>> pakilo iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, 
>>>>> momentiniu sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai 
>>>>> nedziuginanciam 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj 
>>>>> greiti iki ~120 sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau 
>>>>> vaziuojant kalnuose. Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji 
>>>>> salyginai arti 4tos - kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant.
>>>>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau 
>>>>> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli 
>>>>> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur.
>>>>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
>>>>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
>>>>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo 
>>>>> rankena ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. 
>>>>> Skydelio apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, 
>>>>> kazkaip kai kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, 
>>>>> patogiau ir zemiau isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie 
>>>>> keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas 
>>>>> prie bmw cockpit'o)
>>>>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
>>>>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
>>>>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik 
>>>>> pasvajot...
>>>>>
>>>>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras 
>>>>> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, 
>>>>> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar 
>>>>> kiti vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio 
>>>>> nauju mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v 
>>>>> (berods toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes 
>>>>> rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta...
>>>>>
>>>>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi 
>>>>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>