Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-29 16:56:21
"Dyzelio Magnatas" <no@spam.lt> wrote in message
news:h2ag28$5k8$1@trimpas.omnitel.net...
> Dusles garso pravaziavus visiskai iki siol negirdzio kad ir zmaugtum iki
> redlaino

reiskia, cia mano konkretus atvejis

> kaune ir jo apylinkese su 1.6 sanaudos arteja netoli 10l

mano atveju nevazineta miestuose, sanaudos zenkliai didedavo tik greiciuose
virs 3.6-4k rpm

> Vaira mieste apsisukinedamas ar tiesiojoj vaziuodamas vienu pirstu
> sukineju,
> vienas lengviausiu ka teko bandyt

po mano 93'm 316 bemvo, ten to nepajutau,
tiesa, gal ten taip padaryta, kad didesniuose greiciuose sunkiau
vietoje tai tikrai lengva, bet ne 1 pirstu

> Gal nematei kad prie kondyshino spec mugtukas yra priekinio stiklo
> nuputimui, o ne tik kad i virsu pust, palyginus su svediska volvo toyota
> stikla nupucia labai greit ir idealiai, aplamai ten su oro srautais viskas
> gut

nera ten gut, tavo aprasyto mygtuko nebuvo.

> laba ryta, ar bent nakties rezima buvai isijunges?
> garso reguliavimo rankena standartine skaitmenine kaip ant visu, as nuo
> vairo garsa reguliuoju- jokiu problemu

ant vairo nebuvo jokio mygtuko, jokio nakties rezimo nepastebejau, jei
jis buvo kazkur kompo meniu 3 lygyje - sakyciau tas pats kaip nera

jep.