Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-29 16:39:46
tai esu keliaves ivairaus kalibro priemonem ir kiekviena
is ju turejo savu pliusu ir minusu
siuo atveju siek tiek nepataikiau su auto varikliu - kitasyk
bus pamoka nuomotis biski brangiau dyzliu arba skolintis dujine
tacka (visur dujos dar pigiau nei pas mus, isskyrus Vengrija - ten
duju degalines nemaciau)