Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Feniksas
Data: 2009-07-01 13:44:26
jep! pamirsau vietos issveistyma ant rankinio - vietos palikta, lyg tacka
driftine, o rankinis vienas svarbiausiu elementu, bet
is tikro tai keistokai taip.

dar galiu pridet, kad vietos salone pakankamai, traukos momento tikrai is
pradziu yra, bet tikeisi kad jo bus dar daugiau ant didesniu apsuku, bet
lieka lygiai tiek pat
smaugt is vietos tikrai nereik, manau, kad 1ma pavara gan trumpa - tas
prideda efekto

ka ten tie indikatoriai del pavaru rodo, tai briedas - vaziuoji i kalna pvz
4ta pavara, greitis jau krenta, tai kol neuzmini iki dugno tol jis ir rodo
5ta jungt.

as max vienakart buvau iki 175-180 isisvindaves nuo kalno pilna mashina,
daugiau nebandziau ekperimentuot, nes stabilumo jau mazokai nuo 130+