Tema: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-29 15:57:56
kam idomu

pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si nuomone
varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia 
komplektacija

+salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia trumpuju 
lempute, kuri
pataisyta smugiu i zibinta
+standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
+stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu 
dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
+nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
+kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata 
vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel 
keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios 
veikiancios degalines ant 50.
miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
+dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje kelioneje 
kazkaip keistai komfortiskos

-galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. pasiklausiu 
dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo 
enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 50kkm 
jau butu issibezdejes
-visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip 
suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau 5ta 
pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku. 
Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai 
aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta, 
corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos kalniukuose 
pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. Jokio efekto 
ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 
pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris 
turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai 
vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio 
silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo 
galima impulsyviau pavaziuot.
-variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam 
varinkeliui, ypac ikalnese
-neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, 
nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo iki 
7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu 
specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L 
diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos 
ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. Sakyciau butu 
galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek 
tekdavo naudoti kazka lenkiant.
-visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau leisdavo 
suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai mashina, 
kuri yra kazkur kitur.
-santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
-japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
-dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo rankena 
ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio apsvietimo 
reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur nestabiliai 
laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius sedynei 
sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal 
cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
-pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
-visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
-apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik 
pasvajot...

Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras ispudis 
lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, japoniskas darbu 
pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. Galeciau 
lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau 
nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) vaziuojant 3ms 
suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net 
lygint neverta...

Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi 
susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.