Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-07 12:30:33
On 05/07/2011 11:04 AM, Renookas wrote:
> ta prasme norejai pasakyti kad normaliai suprantantys zmones, kurie net
> nededa 50W mages, nes jiems uztenka ir 30W, kurie gyvena draugu apsuptyje,
> moka bendrauti, suprasti ka sako kitas zmogus ir pareiksti savo nuomone,
> kurie sugeba apginti ja ne vien kumsciai bet ir argumentais, kurie supranta
> kas yra istatymas ir del ko jis kuriamas, suprantantys, kas yra pagarba
> kitam diskusijos dalyviui, yra debilai, asilai, kietuoliai, nevisprociai ir
> t.t.?

jau bent apie pagarba patylet galejai. gal pastudijuok kas pradeda nx
siuntinetis ir debilais vadintis ?:)
apie istatymu supratima jau rasiau - geras filtras gerai atrenka
patinkancius istatymus nuo nepatinkanciu ir tada jautiesi labai geras
bei teisingas? tai bent jau is minetos pagarbos patylet reiktu, kai
kitas pasisako priesingai. nes dabar blogai yra tai, kad as turiu
kitokia nuomone ir vazineju be lempu, bet nevirsyju greicio. o kitoj
barikadu pusej sedintys pastoviai virsyja, tuo giriasi, bet vazineja su
lempom ir jauciasi milijona kartu geresni :) vaiku darzelis.