Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-04 11:02:08
On 05/04/2011 10:48 AM, esquires. wrote:
> teisybe akis bado? pasirodo gatveje elgiesi kaip pyderas, o grupse achujenas
> egzpertas ir kovotojas uz eismo sauguma. eikit jus nachui (c) sapras.

nebutu beviltiska, tai gal diskutuociau toliau :) o dabar tai tiesa
paprasta - ramiai ir saugiai vazineju as ir labai nuosirdziai juokiuosi
is tokiu susiparinusiu visur skubanciu gaiduku kaip tu :) ir kelyje ir
siaip gyvenime. ypac kai jie ant zemes nusileidzia tam tikrom aplinkybem :D

dar viens pvz is linksmos kasdienybes apie gaidukus: stoviu eilej prie
TA.  eile juda super letai. po 1 masina i 10/15 min. ta proga pasikeciau
oro filtra. nu aisku eile pavaziavo per 1 masina i ta laika ir liko
sioks toks tarpas joje. nu tai savaime suprantama atsirado geziukas
kuris niekaip nesuprato kur tikras eiles galas. buvo masinoj su pana.
matyt labai kiausai niestejo pasirodyt, tai atbego pas mane lupti duru
kai as sekanti karta ji apvaziavau. gavo i aki gerai, pradzioj is
dureliu poto normaliai. pana iesko vaistineles bagazinej, klijuoja
pleistra gezui :) tas sedi kiausus jau suglaudes, langa uzsidares. as
sedziu, zvengiu, klausau radijos, valgau saldainius ir megaujuosi pietu
pertrauka toliau :) argi nereikalingi tokie vafliai kaip tu nuotaikai
pakelt?