Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: Korke
Data: 2011-05-06 15:01:51
dar vienas codec'o shakalas blin...
elementarus nesaliskas pavyzdys siandieninis, vidurys dienos,puikus oras ir
matomumas, teko pravaziuot per miesta. Vaziuojuo Tumo-Vaizganto nuo URM link
balto tilto, greitis nu kokiu 40-50, nes kur ten isikachegarinsi. Arteju
prie sankryzos su lukiskiu... man zalia (senai zalia, nei KATIK uzsidege nei
TUOJ uzges, kad koks nelaikantis slapimo skubet turetu i kita puse).
Pravazineju pesciuju sviesofora (nu ten yra toks 40m iki sankryzos
sviesoforo. Ir matau, xujarina tetulyte su terba sau tiesiai, kaip ejo taip
ir neujo nuo saligatvio i gatve,nei galva pasukt (kad codec'as galetu paskui
teisinti prastu regejimu, nei ka) keliauja...kazkur ties 1 ir 2 juostu
sandura susiproteja paziuret i mano puse (nu i ten is kur turetu auto
vaziuot kai joms dega zalias) pradeda krutet labiau, na as jau imynes stabdi
gerokai, bet abs'as netarksi dar, paimu desiniau i pirma juosta (gerai, kad
tuscia buvo), kertu pereja kai ji speja i salele jau izengt...
Tai kas cia yra blet ? is kurios cia puses pagarbos KET ir kitiems eismo
dalyviams stoka ? Gal vel vien tik as lekiau, skridau, kaip nuo bb nutrukes
neapsiplunkisnaves pacanas, nes turbut turejau vaziuot 20-30 su koja padeta
ant stabdzio , nes gink dieve kazkokia dievobaiminga nekaltoji gali sugalvot
ieiti, o ten tokia ziauriai pavojinga ir klastinga vieta?

Per visa kelione 10km i viena 10km atgal trys tokie patys atvejai... Tai
apie ka cia kalbet ? Aisku nenudauziau, aisku stebiu vaziuodamas aplinka,
bet tai nafik tada isvis KET ? susitariam, kad tipo nu mes soferiai
stengsimes netraiskyt, jus pistieji pagal galimybes nelyskit nu ir
gyvenam... nu nepavyks kada tai nepavyks, kaltu kaip ir nebus tokiu atveju,
tiesiog reiskia nenuskilo ir tiek.