Tema: Re: OT: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-05-04 09:07:39
Nieks nezino, kaip geriau: veziot ar ismokius, leist paciam vaikui keliaut.
Moral basny:
pries kokia ~10 metu, kaune, savanoriu pr. vakarinio piko metu atveze seima
savo vaika i kazkur ten.
Tevas sustojo ir liko masinoj, motina su vaiku islipo ir ejo per savanorius.
Abu vietoj, tevo akyse.
Ir paskui galima sakyt ka nori. Gal isdresuotas vaikas butu pats atvares
autiku, ejes per pereje.
Taciau kiek yra ir atveju, kai sitaip paleisti vaikai negrista.