Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: Ignas
Data: 2011-05-03 23:19:19
pasedejimas uz stovincios garaze masinos vairo uz vairavima nesiskaito zinok, reikia bent jau uzkurt varikli! Zinau, kad to nedarai, nes esi atsargus (norejau rasyt vairuotojas, na bet juk tu nevairuoji, tai sakysiu pilietis) pilietis, nenori sukelt nei pavojaus kitiems, nei klimato atsilima priartint. Gerai, kad yra tokiu zmoniu! :))))))))