Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-04 20:49:12
On 05/04/2011 08:02 AM, Doxlas wrote:
> Ne nu... Bandau su tavim normaliai diskutuot, bet matyt nelabai kas
> gausis. Dėl greičio sumažinimo prieš potencialiai pavojingas vietas -
> ok, pats taip darau, bet nepradedu vilktis kaip sraigė. Greičio
> sumažinimas reikalingas geriau išnagrinėti esamą situaciją, suprasti
> kitų _adekvačių_ eismo dalyvių kėslus ir atitinkamai suplanuot savo
> veiksmus. Nuo neadekvačių, savižudiškų veiksmų nėra didelių galimybių
> išsisukt.

tai pala, as ta pati gi bandau pasakyt. tik tiek. kad greiti numesti
reikia ties potencialiai pavojingom vietom, ka praktiskai daro mazuma, o
dauguma kaip tik paspaudzia kad 'spet pralekt', plius dar persirikiuoja
3-4 kart per 100 metru ir poto cia akis isverte teisuolius vaidina. as
nesiuliau pastoviai vaziuot 30km/h. bet juk pataikiau i daugelio cia
esanciu 'kietuoliu' aktualia vieta - vaidina labai gerus vairuotojus,
teisuolius, o realiai mazai skiriasi nuo 18 metu pacanu pirma karta
masina gavusiu is tevo.