Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: svyt
Data: 2011-05-04 20:18:12
nespekuliok aukstomis frazemis.vairuotojas nekaltas jei bubute
nesiorentuojanti aplinkoj isvare i kelia, ir dzin ar tai butu mano bobute ar
dukra. as karta nukirtau visiskai gatava pijokeli beslitinejanti gatvej ir
uzvirtusi ant kapoto.koja susilauze ir prasiskele galva, ir saves kaltu
nelaikau ne kiek. ai tiesa, kazkuria nakti vaziuojant is grigiskiu i vilniu
pralekiau pro punktyrine linija einanti zmogysta, ji pamaciau tuo metu kai
jau beveik pravaziavau, butu ejes mano eismo juosta butu lavonas, kaip manai
ar jausciausi kaltas po tokios avarijos?

--
vyt/ /
BMW E34 524td,