Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-04 09:27:18
On 05/04/2011 09:20 AM, DK wrote:
> Morala tau parasys Codec'as, o mano klausimas is kitos operos:
>
> ar daznai sapnuojasi sis vaizdas?

nera cia ka rasyt. klausimas irgi is tos pacios operos, kad ir kaip
nesinoretu to ar noretusi pamirsti.
yra gatves siauros, kur pestieji stovi iskart uz pusmetrio nuo
vaziuojanciu masinu ir yra platesnes, kur gaunasi gana platus
'kelkrastis' pirmoj juostoj. pirmu atveju arba stengiuos vaziuot  antra
juosta, arba jei vaziuoju pirma, tai galima sakyt 'vos velkuosi',
20-30km/h ties pereja. visada. toks ir moralas. skubek letai, juokis
paskutinis ;)