Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-04 14:52:58
Papasakok dar ka nors.

"CodeC"  wrote in message news:iprej0$aho$1@trimpas.omnitel.net...

On 05/04/2011 02:39 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Dar klausimeli turiu kietam. O ka tu darai, jei prie mergu (jos pas tave
> pastoviai dalyvauja) tave kas nors piderastu ir gaidziu isvadina?
> Turbuit irgi nepraeini pro sali - atkersyji kaip nors kietai bet
> atsargiai?

bandau prisiminti, bet lyg taip ir nepasitaike. nors studiju laikais
kauna peskom ivairiu paros metu skersai isilgai isvaiksciojau.
mano mergos dabar - zmona ir dukra. kazkaip netenka pakliuti i tokias
situacijas, gal kad nesistengiu.
o gintis yra teke. bande mobilka atimti kazkada prie tuometiniu los
patranku. gavo i duda. ziaurokai isejo - nutaske siena raudonai. bet
pats kaltas.
dar buvo prisipise trulike kazkada. penkiese. px, kad per puse jaunesni,
bet penkiese. kol tik rekavo nekreipiau demesio. kai apyle is sidro
bambalio viens praleido tiesu i nosi. atsisedo pailset. kiti daug
gasdino kad 'sekancioj stotelej lipsim'. taip ir padariau,
demonstratyviai uztaisiau dujini islipdamas. jie nuvaziavo... gal ir
pasiseke, bbz. bet stengiuos proto ribose neisivelt. o jeigu jau tiesiai
soka, tai kito zando tikrai nesiruosiu atsukt.